Herkent u ook dit probleem:" Door de vele bonnetjes het overzicht kwijt zijn."
Of het nu gaat om privé of zakelijke bonnentjes, wij helpen u graag om hier weer overzicht in te krijgen. Dit doen wij voor maar € 0,03 (excl. btw) per bonnetje en handeling.
De voornaamste werkzaanheden die wij verrichten zijn:
- Filen:
- Uitsplitsen
- Op volgorde leggen
- Nummeren
- Inscannen
- Invoeren in bijv. Excel:
- Categorie
- Datum
- Omschrijving
- Uitsplitsen BTW-tarief
- Betaalwijze
- Leverancier
- Opmerking
Vaak wordt hier dan een digitaal overzicht van gevraagt.
U kunt uw bonnetjes bij ons komen langsbrengen of laten bezorgen, maar wij kunnen ze persoonlijk ook opkomen halen. Hetzelfde geldt voor het teruggeven van uw bonnetjes. Tevens bieden wij u de mogelijkheid om uw bonnetjes bij ons op te slaan.
U kunt ons ook inhuren voor andere administratieve werkzaamheden.
Onze werkzaamheden kunnen wij ook op (uw) locatie te doen.
Voor meer informatie kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen.