ALGEMENE (LEVERINGS) VOORWAARDEN:
1. Al onze diensten worden geleverd tegen ONZE algemene voorwaarden.
2. Al onze diensten worden geleverd volgens de richtlijnen van het RIVM, mocht hierdoor de dienst anders moeten verlopen (Bijv. dat het aantal persoenen niet meer tegelijkertijd in 1 ruimte aanwezig mogen zijn) zijn de hierbij komende kosten, gevolgen geheel voor opdrachtgever. Maar is geen rede tot teruggaven van uw (aan) betaling
3. Codid-19 regels:
a. IEDEREEN vanaf 6 jaar dient een mondkapje te dragen over zijn/haar neus EN mond voordat hij/zij de auto betreedt.
b. Mondkapjes kunnen eventueel via ons worden aangeschaft voor € 1,50* per stuk
c. In de auto dient het mondkapje ten allertijden voor de mond te worden gedragen. (Bij verwijdering, is de chauffeur gerechtigd om de rit per direct te stoppen. Een eventuele (financiële) compensatie in welke vorm dan ook is niet te spraken.
d. Als onze dienst niet(geheel) kan worden geleverd, door (wets) wijzigingen dient u een andere datum te kiezen om de service af te nemen. Restitutie van de (aan)betaling zal in geen enkel geval worden gedaan.
4. Mocht er spraken / of het vermoeden aanwezig zijn dat er iemand in de auto aanwezig is geweest die het bezit is van een COVID virus, dan zal de auto per direct op non actief worden gezet. Wij zullen dan komen met een andere auto, hierbij wordt er niet gekeken naar model of kleur.
5. Hierbij willen wij u er nogmaals op wijzen dat i.v.m. de lengte van de limousine(s) helaas niet iedere locatie bereikbaar is.
6. Brandstof vergoeding:
a. Als u afwijkt van de contractueel afgesproken route, brengen wij € 37,50* p/u brandstof vergoeding wij u inrekening.
7. Het is niet toegestaan om het onderwerp van de email niet te veranderen. (Anders wordt uw toekomstige e-mailtje(s) niet meer door ons beantwoord. (Voor het opzoeken van de bijbehorende communicatie rekenen wij € 27,50* per keer)
8. E-mail berichten die zonder onderwerk naar ons worden verzonden, worden automatisch geblokkeerd door onze spamfilter.
9. Om misverstanden te voorkomen, communiceren wij uitsluitend met de opdrachtgever en niemand anders. Onze opdrachtgever is degene die de offerte aanvraag heeft gedaan. En kan maar 1 persoon zijn.
a. Voor communicatie in welke vorm dan ook anders dan met onze opdrachtgever rekenen wij € 27,50* per gesprek, Bericht, Email etc.
b. Het beantwoorden van communicatie in welke vorm dan ook met een derde partij rekenen wij € 27,50* per keer voor.
c. Wilt u veranderen van opdrachtgever dient u dat per email aan ons door te gegeven.
10. De borg of een gedeelte daarvan wordt pas teruggestort nadat wij onderstaande tabel geheel ingevuld en digitaal naar ons heeft teruggemaild. Voor verdere voorwaarde zie teruggaven van de borg.
11. Het beantwoorden van overbodige (Dit is in onze ogen communicatie, waar op u zelf ook het antwoord had kunnen vinden) communicatie in welke vorm dan ook rekenen wij € 27,50* per keer voor.
12. Zoals u weet is het WETTELIJK bepaald dat er maximaal 8 personen vervoerd mogen worden.
13. Boa’s, glitterkleding etc. of iets gelijks is niet toegestaan om mee te nemen in de limousine ook niet in een tas of iets dergelijks.
14. Iedereen is verplicht om zijn of haar gordel te dragen.
a. De opdrachtgever dan wel de begeleider/ouder is hier persoonlijk verantwoordelijk voor.
15. In Nederland moeten kinderen tot een lengte van 1,35 meter in de auto vervoerd worden in een goedgekeurd kinderzitje. (U dient zelf voor een gecertificeerd kinderzitje te zorgen) Mocht het kinderzitje schade veroorzaken aan ons interieur, dan alle directe en indirecte kosten op u verhaald worden.
16. Het is niet toegestaan om de champagne te laten ploppen en/of spuiten in de auto. Hierop staat een schoonmaakkosten van € 27,50* p/u (minimaal 3 uur). Het kan zo zijn dat de chauffeur ter plaatse besluit om de limousine rit te beëindigen teruggaven van uw betaling is niet van toepassing.
17. Uiteraard zijn kinderen meer dan welkom in onze auto. Echter willen wij u verzoeken om goed op ze te letten, zodat onze auto niet onder de vingerafdrukken komen te zitten. Anders zijn wij helaas genoodzaakt om € 27,50* extra in rekening te brengen voor de schoonmaak kosten.
18. De legen blikjes en of flesjes moeten weer terugzetten waar u ze vandaan heeft. (Zodat wij kunnen controleren wat u gebruikt heeft.)
19. Aanbetaling. Als u een aanbetaling heeft gedaan wil nog niet zeggen dat wij de limousine zullen leveren. Pas als wij het gehele bedrag incl. de borg is bijgeschreven op onze bankrekening. Is de auto exclusief voor u gereserveerd. Tot die tijd behouden wij het recht om zonder opgaaf van rede de service te annuleren. Uiteraard krijgt u het betaalde bedrag teruggestort. (Als wij natuurlijk in het bezit zijn van de juiste gegevens)
20. Aktie/korting: Als u gebruik heeft gemaakt van een actie of korting in welke vorm dan ook gelden ook de volgende regels:
a. U kunt de limousineservice niet annuleren of verplaatsen.
b. Drankjes worden ten aller tijde in rekening gebracht
c. Eigen eten en drinken meenemen is niet toegestaan.
d. Geen restitutie van geld als de limousine stil komt te staan.
e. Als uw betaling later dan de door ons opgegeven tijd op onze bankrekening is bijgeschreven kunnen wij ten aller tijde de limousineservice annuleren.
f. Gegevens / wijzigingen die na het versturen van bevestiging ontvangst (aan)betaling binnen krijgen rekenen wij € 12,50* per keer voor.
g. Er wordt ook niet door ons voor vervangend vervoer gezorgd. (Dit dient u zelf te rekgelen op uw kosten)
h. Wij kunnen zonder rede van opgaaf ten alle tijde de limousineservice annuleren
i. Extra tijd wordt in rekening gebracht tegen het normale tarief van de limousine waarin u wordt vervoerd.
21. Route, de chauffeur bepaald de route, mocht u een andere route willen rijden dient u dit aan te geven. Te laat komen omdat de chauffeur volgens u niet de beste route heeft genomen is voor uw verantwoording.
22. Klachten / ontevredenheid dient DIRECT aan de chauffeur worden medegedeeld. Klachten / meldingen die achteraf worden gemeld, worden door ons niet in behandeling genomen.,
23. Wij rijden volgens een navigatiesysteem, mocht u het niet eens zijn met de door ons genoemde route, kunt u dit natuurlijk altijd aangeven bij de chauffeur. Hij/zij zal dan de door u gewenste route nemen. Let op: Hier kunnen extra kosten bij komen ivm de extra gereden km of tijd. Met een minimum van € 37,50
24. Weigering u kunt alleen de auto weigeren als er in de auto voordat u instapt het volgende aanwezig is: braaksel, Urine, ontlasting, sperma en / of bloed. Iedere andere reden bijv. omdat u de auto niet netjes / schoon vind is in onze ogen geen geldige reden en bent u verplicht om de dienst a te nemen. En zal dan ook gewoon aan u in rekening gebracht worden ook als u geen gebruik maakt van de auto.
25. Gebruik van de auto, wil niet perse zeggen, dat u rondgereden wordt met de auto. Als u hem bijv. gebruikt om alleen foto’s te nemen of als reclame object, , dient u gewoon het genoemde tarief te betalen.
26. Het doen van aanvragen in welke vorm dan ook welke niets te maken hebben met het plaatsen van een opdracht reken wij € 27,50* per keer voor. (Dit geld ook voor terugbel verzoeken indienen) ook als er iemand anders zogenaamd inlichtingen / verhaal komt halen worden deze kosten op de opdrachtgever verhaald. Het minimum dat wij in rekening brengen is € 27,50* per keer.
27. Het tussen schot/raam (Chauffeur-VIP’s) blijft ten allertijden open.
28. Voor, Tijdens en/of Na de limousine service kunnen er foto’s en / of video opnames worden gemaakt voor commerciële doeleinde, alsmede voor u en onze veiligheid. Wilt u niet hebben dat deze opnames commercieel worden gebruikt kunt u dit per email aangeven. Uw recht op korting vervalt in dit geval wel.
29. Om misverstaande te voorkomen, nemen wij foto’s uitsluitend met onze eigen camera’s.
30. Het is niet toegestaan om direct (met uw mond) uit een karaf te drinken. Mocht dit toch gedaan worden, wordt er € 35,--* per karaf in rekening gebracht.
31. Bij het niet (op tjjd) (minimaal 24 uur voor aanvang dienst) aanleveren van ALLE gevraagde gegevens, mogen wij de dienst annuleren.
32. Factuur Wilt u een factuur hebben van uw (aan) betaling voor dat de dienst geleverd is kan er € 27,50 administratie kosten bij inrekening worden gebracht. Dit heeft te maken of er in welke vorm dan ook bijkomend kosten zijn.
33. Als de dienst eerder eindigt dat is afgesproken wordt er geen geld retour gegeven
34. Bezichtiging als het ons niet uitkomt, € 27,50* per uur + € 27,50* per uur reiskostenvergoeding + € 0,19* per km.
35. Wij werken uitsluiten alleen samen met particulieren. (Natuurlijke personen) bedrijven kunnen ons eventueel inhuren via een natuurlijk persoon hij /zij zal dan ook persoonlijk aansprakelijk worden gesteld bij eventuele extra kosten)
36. Mocht het zo zijn dat de wet/regering (tijdelijk) een verbod op legt aan het maximaal te vervoeren personen (in welke vorm dan ook), dient opdrachtgever hier aan medewerking te verlenen. Enige vorm van compensatie is niet ter sprake.
37. Wij zijn op geen enkele manier verantwoordelijk voor achtergelaten spullen in de auto.
38. Schade lazer € 75,-*
39. Het is niet toegestaan om:
a. Dieren mee te nemen in de auto. (Ook niet onder uw jas of in uw binnenzak, tas etc.)
b. De auto te betreden nadat er confetti, rijst, glitters of iets dergelijks over/naar u is gegooid. De hierbij komende schoonmaakkosten zijn € 27,50* p/u. minimaal 3 uur)
c. De auto te betreden met kleding / haar (dat versiert is) met glitters. De hierbij komende schoonmaakkosten zijn € 27,50* p/u. minimaal 3 uur)
d. Nat de auto te betreden. (M.u.v. door regen.)
e. Te staan/lopen tijdens de rit.
f. Uit het raam te hangen
g. Te communiceren met voorbijgangers.
h. Hossen
i. Het dakraam te openen
j. Blikjes of flesjes mee te nemen of weg te geven uit de auto
i. Er wordt € 2,75* per blikje in rekening gebracht dat uit de auto wordt meegenomen.
k. Te schreeuwen of vreemde gebaren te maken naar voorbijgangers.
40. Consumptievergoeding voor de chauffeur en/of de videograaf € 4,75* per uur pp. (Dit vervalt als u hiervoor zorgt en wordt pas berekend als een dienst langer dan twee uur duurt.)
41. Red bull / Blikje mix drankje € 2,75 p/st.
42. € 1,75 shotflesje (Gaan per 10 stuks)
43. De diensttijd is pas geëindigd als de limousine zonder problemen weg kan rijden.
44. Het is niet toegestaan om warme dranken te nuttigen in de limousine.
45. € 17,50 extra fles champagne
46. Er kunnen extra kosten inrekening worden gebracht als er spraken is van rekening rijden.
47. € 12,50 per gebroken of beschadig glas
48. € 2,50* per item dat in de achterbak wordt vervoerd.
49. Ieder drankje dat NIET wordt opgedronken maar wel wordt open gemaakt/ingeschonken wordt inrekening gebracht.
a. € 1,75 per blikje
b. € 2,75 per alcoholisch drankje
c. € 4,75 per mixdrankje
d. € 4,75 per Fles
50. € 150,-* per gebroken karaf
51. € 17,50* Video opnames van de limousine rit.
52. € 17,50* aangetekend verzenden.
53. € 27,50* p/u personeelskosten
54. Lachgas patroon € 1,50* per stuk
55. Cracker voor lachgas € 15,-*
56. € 15,--* grondig stofzuigen
57. € 1,50* Snoep
58. € 3,50* Zakje snoep
59. € 7,50* Ferrero Rocher
60. € 7,50* Celebration’s Mini’s
61. € 3,50* Pringle’s
62. € 3,50* M&M’s
63. € 25,--* bruidsglazen
64. € 7,50* Glow in the Dark Pakket
65. € 27,50* opruimen van de door u achtergelaten spullen (Dit geld voor alles, dus ook voor 1 klein dingetje in onze auto achter laat)
66. € 150,--* schoonmaakkosten interieur
67. Verwijderen braaksel € 750,-*
68. Op versturen van de video-opname zal per WE transfer geen
69. € 7,50* Opruimen van kauwgom. (Ook als dit in een (papiertje in het) asbakje of iets dergelijks ligt.)
70. € 150,--* schoonmaak kosten exterieur
71. € 25,-* als u wilt dat wij tussen de 80 en 100 km per uur rijden. (Dit geld ook als wij als volg autorijden.)
72. E 50,-* als u wilt dat wij tussen de 100 en 120 km per uur rijden. (Dit geld ook als wij als volg autorijden.)
73. € 250,-* voor het verwijderen van confetti, rijst, glitters, (resten) BOA of iets dergelijks
74. Opblazen speakers € 150,-* per speaker
75. Opblazen radio € 250,-*
76. Minimaal € 250,-* bij beschadiging interieur en of elektronica.
77. € 27,50* per oprijden van een stoeprand/verhoging.
78. Parkeerkosten, Tolwegen, Veerpont en alle andere niet genoemde (wettelijke) heffingen/toeslagen zullen tegen het 10% administratiekosten bij aan u worden door berekend.
79. Alle directe en indirecte boetes door het oplopen m.b.t. het uitvoeren van de werkzaamheden. Zullen tegen het 10% administratiekosten bij aan u worden door berekend.
80. De borg zal 2 kalendermaanden worden vastgehouden als wij op uw verzoek een verkeersovertreding moeten maken in welke vorm dan ook.
81. Gegevens
a. U dient ervoor te zorgen dat de gevraagde gegevens minimaal 48 uur voor aanvang dienst in ons bezit zijn.
• Als wij hierover contact met u moeten opnemen, worden er administratiekosten inrekening gebracht. Van € 27,50* per email.
82. Opsturen van vergeten spullen in de auto:
a. Minimaal € 37, 50* (Afhankelijk van de grote en/of zwaarte kan dit bedrag afwijken) + de verzendkosten.
83. Overmacht: Indien een auto niet kan rijden dan wel als wij vinden dat er spraken is van overmacht, dan zullen wij u een andere vervoersmiddel aanbieden. (Dit geld ook als er vermoeden is dat er een persoon heeft ingezeten die in het bezit is van een (besmettelijk) virus) Hierbij wordt niet gekeken naar kleur of model. U bent verplicht om ons voorstel te accepteren, doet u dat niet wordt het gezien als een annulering en gelden onze annuleringsvoorwaarden. De extra uren worden berekend tegen het goedkoopste tarief. Mocht de aangeleverde auto goedkoper zijn, dan krijgt u natuurlijk dat verschil ook terug.
84. Begin en eindtijd:
a. De begintijd wordt op 30 minuten naar beneden afgerond.
b. De eindtijd wordt op 30 minuten naar boven afgerond.
85. Extra tijd wordt berekend uur hiervoor worden de volgende kosten in rekening gebracht:
a. € 37,50* p/u VIP auto
b. € 75,-* p/u Witte limousine
c. € 87,50* p/u Roze Limousine
d. € 225,-* p/u Excalibur limousine
Bovengenoemde bedragen worden in rekening gebracht als u 1 minuut over de schriftelijk afgesproken tijd bent en wordt op 1 uur naar boven afgerond. Hierbij wordt niet gekeken naar de rede / oorzaak / toedracht van de uitloop.
86. Onderverhuren: Het is niet toegestaan om de auto onder te verhuren, zonder dat wij hiervoor vooraf schriftelijke toestemming hebben verleend.
a. De korting komt per direct te vervallen
b. De limousineservice wordt per direct gestopt (Geen geld retour)
a. Bestickering: Wij zijn zie verantwoordelijk hoe de sticker op de auto is geplakt.
b. Wij zijn vrij om zelf de kleur van de sticker te bepalen, als u deze niet voor betaling heeft aangegeven.
87. Wilt u zelf voor de sticker zorgen, dan dient u deze sticker zelf op te plakken en er weer af te halen. Dit dient in de afgesproken tijd te gebeuren. Voor het verwijderen van lijm of sticker resten rekenen wij € 27,50* p/u met een minimum van 1 uur.
88. Wij rekenen E 27,50 voor het leeghalen van de minibar (Glazen en alcohol)
89. Wij houden ons uitsluitend aan de afspraken die wij per email met u hebben gemaakt.
90. Wij rekenen E 27,50 voor het leeghalen van onze kofferbak
91. Als de auto binnen een straal van 1 km er om wat voor rede mee ophoudt, is het aan opdrachtgever om te zien hoe hij/zij en zijn of haar gezelschap verder reist. Of er kan gewacht worden op vervangend vervoer dit mag max 5 uur duren.
92. Mocht de auto stil komen te staan en de officiële inhuur tijd is verstreken, dan heeft u geen recht op compensatie in welke vorm dan ook om het laatste stuk vervoert te worden.
93. Gratis (Fris) Drank: De blikjes fris die de auto staan alsmede de dranken in de karaften zijn gratis, mits alles wat u inschenkt of open maakt ook daadwerkelijk wordt opgedronken. Anders wordt het alsnog in rekening bij u gebracht. Als u gebruik maakt van een korting in welke vorm dan ook, dan worden de drankjes (m.u.v. 1 fles bubbels) wel inrekening gebracht tegen vermelden prijzen.
94. Pinnen: Als u per pin wilt betalen, wordt er 5% transactiekosten in rekening gebracht.
95. Deelbetalingen: Als de onkostenvergoeding en borg niet in een keer op onze rekening staat wordt er € 27,50* accountant kosten inrekening gebracht.
96. Spoedklus: Onder een spoedklus verstaan wij een service die binnen 24 uur voor aanvang dienst moet worden geleverd. Hierbij kijken wij naar de datum EN het tijdstip dat wij uw (aan)betaling hebben ontvangen.
A. Binnen 24 uur voor aanvang dienst geld een toeslag van 25% (Dit geld ook als u ons betaalverzoek/Bank gegevens buiten deze tijd heeft ontvangen)
B. Binnen 12 uur voor aanvang dienst geld een toeslag van 50% (Dit geld ook als u ons betaalverzoek/Bank gegevens buiten deze tijd heeft ontvangen)
97. Als u van tevoren aan heeft gegeven dat er items worden vervoerd in de kofferbak, zullen wij deze helemaal leeg maken voor u, er is dan ook geen extra drank, snoep en/of loper aanwezig.
98. Reiskosten a € 0,19* p/m van de medewerker(s) vanaf de locatie waar hij of zij zich op dat moment bevindt
99. Reistijd vergoeding a € 27,50* p/u van de medewerker (s) vanaf de locatie waar hij of zij zich op dat moment bevindt.
100. Km vergoeding Limousine € 2,50 per km en wordt op 10 km naar boven afgerond.
101. Telefoonkosten € 7,50* per gesprek.
102. Sms-kosten € 0,50* per SMS.
103. Administratiekosten E 27,50 p/u dan wel per keer.
104. Aankomst bestemming, Wij komen ongeveer 5 minuten voor de eindtijd aan op de bestemming, zo heeft u voldoende tijd om uit te stappen en eventueel nog foto’s te maken en kan de auto op de afgesproken tijd wegrijden.
105. Teruggaven borg: De borg wordt uitsluitend dezelfde avond aan u terug gestort als de gehele vergoeding minimaal 48 uur voor aanvang dienst in ons bezit is als mede ALLE gevraagde gegevens om de borg terug te storten alsmede er geen directe of indirecte (mogelijke) schade / kosten zijn ontstaan tijdens de rit alsmede er geen spaken is van een exposure overeenkomst of iets dergelijks. Anders wordt (het restant van) de borg de 28ste van de volgende maand aan u overgemaakt na dat wij in het bezit zijn van ALLE gevraagde gegevens.
106. Eerdere betaling (restant borg): Als u uw (restant van) de borg eerder terugbetaald wilt hebben dan de 28ste van de volgende maand, wordt er E 27,50* accountant kosten inrekening gebracht.
107. Het onjuist en/of niet compleet aanleveren van de gevraagde voor het terugstorten van de borg brengen wij E 27,50* accountant kosten inrekening gebracht.
108. Te laat komen: Hoewel wij er alles aan zullen doen, om bij u ruimschoots op tijd te zijn, kan het voorkomen dat wij helaas toch te laat komen. Er is op geen enkele manier spaken van en of andere compensatie. Wij zijn op geen enkele manier aansprakelijk voor het missen van uw afspraak. Dan wel voor de gemaakte kosten in welke vorm dan ook.
109. Beantwoorden van overbodige comunicatie in welke vorm dan ook € 27,50 per keer
110. Wilt u vooraf een factuur krijgen, dan brengen wij € 27,50 administratie kosten bij u inrekening, die met de borg verrekend wordt.
111. Als wij de achterbak leeg moeten halen om uw spullen te vervoeren en er mocht pech ontstaan die we opdat moment niet kunnen verhelpen om dat wij de kofferbak voor u hebben leeggehaald, worden deze kosten voor 100% aan u door berekend.
112. Annulering Ook binnen 24 uur na (aan)betaling): (Niet mogelijk als u gebruik maakt van een korting in welke vorm dan ook) (Actie /kortingsopdrachten kunnen niet worden geannuleerd)
a. Binnen 48 uur voor aanvang dienst wordt er 100% van het factuurbedrag bij u inrekening gebracht.
b. Binnen 168 uur voor aanvang dienst wordt er 75% van het factuurbedrag bij u inrekening gebracht.
c. Binnen 744 uur voor aanvang dienst wordt er 50% van het factuurbedrag bij u inrekening gebracht.
d. Daarbuiten wordt er 25% van het factuurbedrag bij u inrekening gebracht.
* Bij een annulering wordt het normale bedrag inrekening gebracht.
113. Wijziging datum opdracht (max 1x): (Niet mogelijk als u gebruik maakt van een korting in welke vorm dan ook)
a. Gratis, mits dit minimaal 744 uur voor aanvang dienst schriftelijk wordt doorgegeven. En het gele bedrag incl. de borg in ons bezit is. U dient dan het openstaande bedrag direct naar ons over te maken.
i. U dient wij uw nieuwe reservering het openstaande bedrag direct naar ons over te maken. De dienst is daarna niet meer te annuleren.
Wilt u er rekening mee houden dat de auto op de nieuwe datum en tijdstip gereserveerd kan zijn.
b. De borg of het restant hiervan wordt dan uiterlijk de 28ste van de volgende maand naar u overgemaakt, ook als u op tijd de gevraagde gegevens heeft aangeleverd m.b.t. de teruggaven van de borg.
114. In onze bubbels zit ongeveer 1.1% alcohol
115. Ballonnen, wij zijn niet verantwoordelijk van de duur dat een ballons zijn vorm houdt
a. Disco Lets, wij zijn niet verantwoordelijk van de duur dat een lampje blijft branden. (5 min. Voor aanvang dienst worden zij aangezet) Mocht u het zelf willen doen, dan is dit uiteraard ook mogelijk, dit dient u schriftelijk aan ons door te geven.
116. Exposure overeenkomst:
a. Mocht u gebruik hebben gemaakt van ons exposure voorstel willen wij u erop attenderen dat deze binnen 5 dagen na levering dienst aan voldaan dient te worden, anders vervalt uw recht op de voorgestelde korting. U dient minimaal de volgende reclame voor ons te maken:
i. Een duidelijke foto van u en/of uw gezelschap met of in de auto en een positief stukje schrijven voor onze website
ii. Deze kunt u naar ons mailen.
b. Op uw eigen Facebookpagina een openbare duidelijke foto en een positief stukje schrijven hoe u onze service heeft ervaren.
i. Deze link naar ons toe mailen zodat wij hem kunnen delen
ii. Ons 5 sterren geven
iii. Inchecken
iv. Like
c. De limousine zal voorzien zijn van reclame van ons bedrijf.
U DIENT ONS PER EMAIL BINNEN 5 DAGEN NA LEVERING DIENST D.M.V. LINKS OP DE HOOGTE TE STELLEN VAN DE DOOR U GEMAAKTE PROMOTIE !!!
LET OP Als u gebruik heeft gemaakt van de exposure overeenkomst, wordt uw borg de 28ste van de volgende maand aan u teruggestort.
117. De volgende kosten worden alleen inrekening gebracht als u gebruik maakt van een korting in welke vorm dan ook (ook dus als u van ons een duurdere auto heeft gekregen dan dat u in eerste instantie wilde):
a. € 12,50* per extra persoon die niet vooraf schriftelijk is medegedeeld.
b. Minimaal € 12,50* per extra locatie die niet vooraf schriftelijk is medegedeeld en u van ons een schriftelijke bevestiging heeft gekregen.
118. Weigering tot limousine:
a. De toegang tot de limousine wordt u ontzegt als u onder invloed bent van Alcohol.
i. Bij twijfel is de chauffeur gerechtigd om een blaas test af te nemen, waar u verplicht aan dient mee te werken, als u de limousine wilt betreden.
b. De toegang tot de limousine wordt u ontzegt als u onder invloed bent van Drugs.
c. Als u vochtig bent anders dan door regen.
d. Als er confetti, rijst, glitters etc. over u heen is gegooid.
119. De limousine rit wordt per direct beëindigt als het volgende plaats vindt*:
a. De opdracht anders blijkt te zijn dan dat er schriftelijk is afgesproken.
b. De auto zonder respect behandeld wordt
c. Vloeken / Schelden
d. De chauffeur zonder respect behandeld wordt.
e. Heftige discussies dan wel trek en duw werk (vechten)
f. Roken (Ook uit het raam of met een E-sigaret)
i. Tevens wordt er € 27,50 in rekening gebracht voor het verwijderen van de lucht.
g. Seksuele handelingen
h. Te enthousiast
* De chauffeur is bevoegd om dit te bepalen en zijn mening is binden. U dient ZELF Voor verder transport te zorgen en voor de daar bij komende kosten. Er wordt geen geld teruggegeven van eventuele openstaande uren.
Graag ontvang ik van u de volgende informatie i.v.m. een eventuele terugstorten:
(IBAN) Bankrekening*:
Exacte naamrekening houder(s)*:
Welke bank*:
Welke plaats uw bank gevestigd is*:
(Dit is de plaats waar u destijds de rekening heeft geopend)
Inschrijf adres volgens GBA* (vaak uw privé)
(Straat, Postcode & Woonplaats)
* Maakt u geen gebruik van de bovenstaande tabel en/of levert u de gegevens niet digitaal aan alsmede heeft u de gegevens niet 48 uur voor aanvang dienst aangeleverd, dan wordt uw borg pas de 28st van de volgende maand nadat wij de gegevens in ons bezit hebben aan u overgemaakt.
Uit veiligheidsvoorschriften en om misverstaande te voorkomen, worden boven staande gegevens worden alleen geaccepteerd, als deze worden aangeleverd via het email adres waar de reservering door is geplaatst.
ALS U BOVENSTAANDE FORMULIER NIET (GEHEEL/VOLLEDIG) INGEVULT IS, WORDT ER GEEN UITBETALING UW KANT UITGEDAAN!!!
* ALLE genoemde prijzen zijn excl. 21% BTW
Voor een snelle afhandeling verzoek ik u vriendelijk om gebruik te maken van de tabelletjes.